Asiakaspalvelu

Soita meille

ma-pe 8-21 ja la-su 10-15
020 690190

Lähetä meille sähköpostia

asiakaspalvelu@halens.fi

Asiakaspalvelumme on auki joka arkipäivä klo 8-21 sekä viikonloppuisin 10-15. Autamme sinua mielellämme tilauksesi kanssa ja voit kysyä meltä ostoksistasi, laskusta, palautuksesta, reklamaatiosta ja muusta.

Mene asiakaspalvelun sivulle

SHOPPAILE TAVALLISEEN TAPAAN! PALAUTUS ON HELPPOA! 14 PÄIVÄN PERUUTUSOIKEUS!

Miksi suljemme Halensin: Syy Halensin sulkemiseen on kasvava ulkomainen kilpailu, sekä siirtymä postitilauksista verkkotilauksiin, joka ei ole antanut toivottua tulosta. Yritys uudistaa sekä vahvistaa tuotemerkkiä ei ole tuonut toivottua vaikutusta, näin ollen on hallinto päättänyt että Halens tuotemerkkinä lakkaa olemasta vuoden 2017 aikana.
Jos tuote on virheellinen: Jos tuote on virheellinen tai vahingoittunut, ota meihin yhteyttä jotta voisimme yhdessä ratkaista ongelman.
Takuu: Sinulla on aina oikeus reklamaatioon, kuitenkin enintään 3 vuoden ajan. Ota yhteys asiakaspalveluun jos huomaat että tuote on virheellinen tai vahingoittunut. Liitä palautuslomake mielellään reklamaatioon.
Takaisinmaksu: Takaisinmaksu tehdään kun tuote on palautunut meille takaisin, kuitenkin enintään 14 päivän kuluessa. Jos olet lasku- tai tiliasiakas tehdään palautus tilillesi. Jos olet tehnyt ostoksen postiennakolla maksetaan se sinulle Nordean kautta. Jos olet maksanut kortilla palautamme rahat takaisin kortillesi. Jos palautat koko ostoksen, palautamme sinulle myös toimitusmaksun ja mahdollisen postiennakkomaksun.
Palautus/Reklamaatio: Palauta tuotteet käyttämättöminä, mielellään alkuperäisessä pakkauksessa. Palauta kaikki osat, vaikka ne olisivat rikkinäisiäkin. Liitä mukaan palautusseteli ja kerro mielellään myös syy palautukselle. Käytä palautussetelissä olevaa osoitelappua (ennakkomaksettu asiakaspalautus).

Jos tuotetta on käytetty tai muutettu, vastaa kuluttaja mahdollisesta tavaran arvon vähenemisestä. Jos käytät palautus/vaihto-oikeuttasi veloitamme toimituskulut (alk. XX€) jälkikäteen, jos olet valinnut käyttää palautusseteliä.Vaihdossa ja palautuksessa olet sinä vastuussa kuljetuksesta. Säilytä aina takuu/lähetyslista kunnes palautus on käsitelty. Lähetyslistassa on palautuskollin numero, jota tulee käyttää mahdollisten reklamaatioiden yhteydessä. Jos olet tilannut enemmän kuin yhden tuotteen mutta et palauta niitä kaikkia, emme korvaa toimituskuluja tai postiennakkomaksua, sillä toimituskulut ovat samat riippumatta tilattujen tuotteiden määrästä.
Peruutusoikeus: Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän sisällä siitä, kun olet saanut tilausvahvistuksen ja tuotteet. Peruutuksen voit tehdä siten, että lähetät meille säädetyssä määräajassa (14 päivää) ilmoituksen halustasi käyttää peruutusoikeuttasi. Lähetä ostoksesi meille 14 päivän sisällä siitä, kun olet ilmoittanut peruutusoikeuden käytöstäsi meille. Voit myös käyttää peruutusoikeuttasi, jos yksi/tai usea tuote on jälkitoimituksessa tai sille annetaan uusi toimitusaika. Siinä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos teet peruutuksen ilman että noudat tuotetta postista, tulee sinun ilmoittaa siitä Asiakaspalveluumme.
Lunastamaton paketti: Jos et nouda tilaamaasi tuotetta tai ilmoita asiakaspalveluun käyttäväsi peruutusoikeuttasi, veloitamme sinulta toimituskulut, palautusmaksun sekä käsittelykustannukset, yhteensä 15€.
Keneen otat yhteyttä: Cellbes asiakaspalvelu ma-pe 08-21 la-su 10-15 – 0206 90680