Käytät liian vanhaa selainta.

Halens-sivuston käyttökokemuksesi paranee entisestään, jos päivität selaimesi uudempaan versioon.
Oikeanpuoleisia kuvakkeita napsauttamalla voit ladata kyseisen selaimen.
Soita meille
(ma-pe 8-21)
0206 90190
Lähetä meille sähköpostia
Asiakaspalvelumme on auki joka arkipäivä klo 8-21 sekä viikonloppuisin 10-15. Autamme sinua mielellämme tilauksesi kanssa ja voit kysyä meltä ostoksistasi, laskusta, palautuksesta, reklamaatiosta ja muusta.
Mene asiakaspalvelun sivulle

Tavallisimmat kysymykset

Saako tilauksesta vahvistuksen?

Kun olet lähettänyt tilauksesi saat sähköpostilla vahvistuksen, jossa näkyvät tilaustiedot sekä toimitusaika.

Miten rekisteröin tarjoukset/alennukset internetissä?

Rekisteröi ilmoitettu koodi "Tarjouskoodi"-ruutuun kassalla. Huomioi kuitenkin tarjouksen/alennuksen ehdot.

Mistä näen, että alennus on otettu huomioon tilauksessani?

Alennus näkyy tilauslomakkeessasi, sen jälkeen kun olet painanut "Jatka"-painiketta kassalla.

Miten tilauksen voi muuttaa tai peruuttaa?

Muutokset voi tehdä puhelimitse tai sähköpostilla. Riippuu tilausajojen ajankohdasta, voidaanko tilausta enää muuttaa.

Miten tulee toimia, jos on aihetta reklamatioon, toimitus on viallinen tai ilmenee muita ongelmia?

Mahdollisuuksia on monia - voit lähettää sähköpostia, soittaa tai kirjoittaa meille, niin käsittelemme asian välittömästi. HUOM! Muista ilmoittaa asiakasnumerosi!

Miten tuotteen voi palauttaa tai vaihtaa?

Pakkaa tuote huolellisesti ja jätä se noutopisteen kuljetettavaksi. Heti, kun Halens saa palautuksen, maksamme kauppasumman takaisin ja varaamme sinulle mahdollisesti tilaamasi uudet tuotteet ilman lisämaksuja.

Mikä Internet selain toimii sivuillanne parhaiten?

Halens nettikauppa toimii parhaiten Explorer 5.5 tai myöhemmällä selaimella. Parhaiten sopiva koko on 1024 x 768 tai suurempi.

Miten teen ostoksia netissä?

Oppaasta löydät neuvot askel askeleelta Lue lisää >>>

Frågor och Svar

Bekräftelse av beställningen, får jag det?

När Du skickat iväg Din beställning får Du tillbaks e-post som visar Din beställning med leveranstid.

Hur utnyttjar jag Erbjudanden?

Skriv in erbjudandekoden på sid 1 i kassan i rutan "Erbjudandekod", längst ner på sidan. Observera dock de villkor som står på trycksaken.

Hur ser jag att rabatter har blivit avdragna?

Alla rabattavdrag ser Du i orderlistan när Du tryckt fortsätt i kassan.

Komplettera eller annullera en beställning. Hur gör jag detta?

Ring eller maila oss. Beroende på när orderkörningarna görs, har man inte alltid tillgång till beställningen.

Reklamationer, fel i leverans eller andra problem. Vad gör jag?

Du har flera möjligheter - maila, ring eller skriv till oss, så hjälper vi dig genast. OBS! Kom ihåg att ange Ditt kundnummer eller personnummer!

Returnera eller byta en vara. Hur gör jag?

Lämna tillbaka paketet på uthämtningsstället. När vi fått in din retur gör vi en återbetalning till dig, och bokar det nya varorna Du eventuellt beställt utan nya avgifter.

Vilken upplösning och Browser fungerar bäst

Haléns Internetbutik är optimerad för Explorer 5.5 eller senare versioner. Bästa skrivbordsstorlek är 1024 x 768 bildpunkter eller högre.

Hur beställer jag på internet?

Här har vi gjort en utförlig steg för steg guide. Läs mer >>>