Soita meille
(ma-pe 8-21)
0206 90190
Lähetä meille sähköpostia
Asiakaspalvelumme on auki joka arkipäivä klo 8-21 sekä viikonloppuisin 10-15. Autamme sinua mielellämme tilauksesi kanssa ja voit kysyä meltä ostoksistasi, laskusta, palautuksesta, reklamaatiosta ja muusta.
Mene asiakaspalvelun sivulle

Takuu & Huolto

Virheellinen tai vahingoittunut tuote

Virheellisestä tai vahingoittuneesta tuotteesta tulee ilmoittaa 14 päivän kuluessa. Halens vastaa tuotteen palautuksesta. Voit jättää paketin asiakaspalautuksena noutopisteeseen maksua, muista säilyttää kuitti palautuksesta. Liitä mukaan palautusilmoitus jotta pystyisimme parantamaan asiakaspalvelua. Toivomme, että täytät tuotteita palauttaessasi palautusselityksen ja että merkitset tuotteen palautussyyn. Jos huomaat virheen vasta 14 päivän jälkeen ota välittömästi yhteyttä Halensiin.

Takuu

Kaikilla laitteillamme ja koneillamme on vähintään yhden vuoden tehdastakuu kulttajasuojalain säännösten mukaisesti. Ota välittömästi yhteyttä meihin, jos laiteessa ilmenee vikaa takuuaikana. HUOM! Lähetysluettelo/lasku toimii takuutodistuksena.

Laadunvalvonta

Tarkastamme tuotteidemme laatua jatkuvasti. Kaikki tuotteet kontrolloidaan ennen kuin ne laitetaan myyntiin.

Kuljetusvakuutus

Kaikilla tuotteilla on kuljetusvakuutus. Jos huomaat virheen jo noutopisteessä, ilmoita siitä jo siellä. Jos huomaat virheen vasta, kun avaat lähetyksen tee vahinkoilmoitus, jonka löydät lähetysluettelon takaosasta.

Avoin kauppa 14 päivää

Sinulla on 14 päivän täydellinen vaihto- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Halens vastaa tuotteen palautuksesta. Voit jättää paketin asiakaspalautuksena noutopisteeseen ilman maksua. Takaisinmaksu palautetusta tavarasta tehdään maksuosoituksena, suoraan pankkitilillesi tai hyvitetään Halens-tilillesi. Jos palautuksiasi ei ole huomioitu laskussa voit itse vähentää palautetut tuotteet laskun summasta. Ennakko palautuksista lähetämme aina palautusrahat takaisin. Ennakkovaihdon saat lunastaa uudelleen noutopisteestä. Kaikki vaihdot tulee toimituskuluitta.

Garanti & Service

Felaktig eller skadad vara

Felaktig eller skadad vara ska reklameras inom 14 dagar. Halens betalar returfrakten och transportrisken.Bifoga returnotan. För att vi ska kunna förbättra vår kunsservice, är vi tacksamma om Du fyller i returanledningskoden på returnotan. Upptäcks felet först efter 14 dagar, måste Halens kontaktas omgående.

Garanti

För varje maskin och apparat gäller ett års garanti enligt kuluttajansuojalaki. Ta kontakt med oss,om det är något fel på varan under garantitiden.OBS! Fakturakopia Du får i paketet gäller alltid som garantisedel.

Kvalitetskontroll

Vi utför noggranna kvalitetstester på samtliga varor. Ingen vara i vårt sortiment får säljas utan att ha blivit noga kontrollerad.

Transportförsäkring

Alla varor är transportförsäkrade. Upptäcker Du skadan på utlämningsstället, anmäl det på plats. Upptäcks skadan först då Du öppnar försändelsen, görs "skadeanmälan", som Du finner på fakturans baksida.

Öppet köp i 14 dagar

Du har full retur-och bytesrätt inom 14 dagar. Halens står för returfrakten och transportrisken. Returåterbetalning sker via pengaförsändelse, kontoinsättning eller tillgodoräknas Ditt Halens-konto. I de fall returnerade varor inte finns avdragna på fakturan, kan du själv dra av och betala in resterande belopp. För returer från kontantorder skickas alltid pengar tillbaka. Bytesorder får lösas ut på nytt. Alla bytesorder kommer utan avgifter.